کارت های لاو ایز سری دوم
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۳۲
lave-iis ۳ نظر Share

کارت های لاو ایز سری دوم

فایل های گرافیکی قالب های خام لاو ایز کارت ویزیت لایه باز لاو ایز عکس

در این مطلب از سایت خدمت شما عزیزان هستیم با یک کارت ویزیت دیگر . این فایل کاملا لایه باز بوده و تمام اجزای آن تفکیک شده است و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد . میتوانید این کارت را در ادامه مطلب از سایت خریداری کنید . 

قیمت : 5000 تومان 

تخفیف اولیه 50 درصد . تا ساعت 21:00 روز 15 مرداد ماه .


قابل پرداخت با تمامی کارت های عضو شتاب 

برای پرداخت و دانلود روی دکمه " پرداخت آنلاین " کلیک کنید 


نظرات (۳)

  1. سارا
    وای من از این کارها خریدم . کیفیت و جنسشون عالیه . سایت بسیار زیبایی دارید حیفه فعالیت نکنه . خواهشا فعالیتتون روبیشتر کنید . ممنون 
    من یکی طرفدار پرو پا فریدون هستم 😍💙 
    • ۱۵ مرداد ۹۶، ۱۳:۰۸
      سلام . نظر لطفتونه 
  2. حسین
    سلام خوب میشه تو این زمنیه بیشتر فعالیت کنین
  3. حسین
    یعنی 5 ت برای یک فایل لایه باز؟؟چرا اینجوری؟!خب توی عکس فقط همون یکدونه رو میزاشتین شما عکس سه تا کارتو گذاشتین...من فک کردم 3 تا فایل هست توی پک 5 تومن با تخفیف تا 15 مرداد!!؟؟؟ ینی گرون ترم میکنین همین ی فایلو

    • ۱۵ مرداد ۹۶، ۱۳:۱۰
      سلام . شما خط اول پست رو بخونید نوشته شده : در این مطلب از سایت خدمت شما عزیزان هستیم با یک کارت ویزیت دیگر . 
      قیمت هم با توجه به زمانی که برای طرح گذاشته شده بر آورد کرده ایم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير برگزيده

راست
چپ